SOAD

در اواخر ژوئن سال 1998 اولین آلبوم گروه به عنوان System Of A Down به همراه 13 آهنگ منتشر شد. از برجسته ترین ترانه های این آلبوم می توان Sugar(که اولین ویدئوی گروه هم از روی آن ساخته شد.) Suit-pee،Darts،P.L.U.C.k را نام برد. گروه در این آلبوم از سبک آلترناتیو متال به‌عنوان سبک اصلیش استفاده کرد. قسمتی از ترانه Sugar را در زیر می خوانید.

The Kombucha Mushroom people

Sitting around all day

Who can believe you

let your mother pray
 

گروه در اولین آلبوم نشان داد که مخالف سیستم جنگ و تجاوز است و این هم به خاطرات آنها از قتل عام اجدادشان توسر ترک ها(عثمانی ها) می شد. قسمتی از ترانه War را در زیر می خوانید.

Call of the righteous man

Needs a reason to kill man

History teaches us so

The reason he must attain

Must be approved by his God

His child. partisan brother of war

Of war. we don't speak anymore

Of war. we don't speak anymore

 

در ستامبر سال 2001 آلبوم دوم گروه با عنوان Toxicity که شامل 14 آهنگ می شد را منتشر کرده که در آمریکای شمالی بیش از 500000 نسخه از آن بفروش می رسد. در همین سال در رده بندی Billboard 200 مقام اول را به دست می آورد. و ویدئوی ترانه Chop Suey به صورت مکرر از شبکه تلویزیونی و ماهواره ای پخش می شود. از دیگر ترانه های معروف این آلبوم می توان Aerials.Toxicity.bounce را نام برد.

 

در نوابر سال 2002 سومین آلبوم گروه با عنوان Steal This album منتشر شد. علت انتخاب این نام این بود که دموهایی از آلبوم بصورت غیر قانونی قبل از بخش در اینترنت منتشر شده بود. و به همین علت این نام یعنی این آلبوم بدزد نام گذاشتند.

 

ترانه و ویدیوی Boom از این آلبوم سر وصدای بسیاری به پا کرد به طوری که در آن به صورت روشن از حمله آمریکا به عراق انتقاد شد. و در ویدیوی ترانه تصاویری از تظاهرات مردم به حمایت مردم عراق بخش می شد. در ای سالهایی که گروه به فعالیت می پردازد فیلمهای زیادی از موسیقی SOAD در ساند ترک هایشان استفاده کرده اند از این موارد می توان فیلم جیغ 3،پروژه جادوگر بلر 2،عقرب شاه،دراکولا 2000، خانواده اوزبورن یکی از مواردی که باعث محبوبیت و مقبولیت هرچه بیشتر این گروه شده صراحت در گفتار و دور بودن از صنعت تجاری موسیقی آمریکا است. گروه در حال حاضر در حال ضبط آلبوم جدیدشان و اجرای تورهایشان در سراسر جهان می باشند.

.

نظرات 2 + ارسال نظر
جغد ۱۱بندری سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com

موسیقی خوبه برای همیشه خوشحالم که تو کار موسیقی هستی . موسیقی روحیه انقلابی را در انسان زنده نگه میدارد.

منم همچنین خوشحالم از اینکه موسیقی رو درک می کنن.

آرش پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

با سلام و سپاس از حضور پر مهرت در وب لاگم
درمورد این مطلبتم نمی تونم حرف خاصی بزنم چون با این دست خواننده ها حال نمی کنم و آشنایی هم باهاشون ندارم

به هر حال هر کسی هر سلیقه ای داره و باید به اون احترام گذاشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد